Om jag var en frukt så skulle jag vara en kiwi.

Man måste tro på sig själv. Tro att man klarar av saker. Inte klaga, klaga, söka fel. Då belr inget bra någonstans. Det har jag märkt. Och jag försöker. Det gör jag. Jag vinner, ibland förlorar jag. Över mig själv. Nu vart detta nästan poetiskt. Eller så inte. Men jag hade skrivit ett jätte långt inlägg om något som lät bra för stunden men sedan när jag skulle publicera det kändes blä. Smetigt och äckligt. Det är ju det som är det braiga med detta, Man behöver inte publicera alls. Man behöver inte skriva över huvudtaget. Fast jag tycker om att skriva. Ibland. Frågan är ju vad jag skriver. Bra fråga. Ganska intressant att just du läser. Jag tror att jag vet vem du är. Jag tror att jag vet vem alla som läser här är. Men vad vet jag. Och även om det är just du som jag tror att jag vet vem du är så vet jag nog ändå inte riktigt vem du är. Fattar du?


Kommentarer
Postat av: Grynet

Jag gillar när du skriver. Och kiwi är gott. Nomnom!

2011-02-02 @ 12:29:37
Postat av: Elise

Fast det är ju Jens som närmast är kiwi i så fall.

2011-02-02 @ 21:00:58
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är det jag gillar med dig.

Allt alltså.

Jag hade tänkt skriva en miljon saker som är bra med dig.

Men jag är lat.

Och du är väldigt väldigt bra och fin!

<3

2011-02-10 @ 19:27:13
URL: http://livetviapetra.blogg.se/

Lämna en vänlig kommentar till inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den vänliga kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0