Arken i parken

Spontan resa till min kärlek, påkommet si sådär 1,5 timme innan tåget gick. Mysa hela dagen, skype möte, go middag. Underbart. <3
Tåg till stockholm, sent som vanligt. Kom på tåget 45 min efter avgång. Hittade min plast, sov till och från i ca 2 timmar. Mer frösenat. Panik, orkar inte med att missa tåget till alvesta. Inte nu. Inte denna gång.
Sällskap sista biten av min Linnea. "Temperaturen ute är nu  grader". Buss till Tyrolen. Slå upp tält. Sexmanna tält. Sedan kom en Hector och talade om att vi var tvugna att flytta det. Kult.
Lagalagalaga mat. Sova jätte tidigt för att alla var sådär jätte trötta och mosiga. Vakna vid 2 av att Sylle ropar "Tältare, kom till elden!". Jag frös som en gris. Blev först arg för att jag var nyvaken. Vi tog oss upp och ut. Krypa genom hålet i stängslet. Genom skogen. Backstage området. Eld, musik, förvirring. Chipspåse historien var sann, haha Sylle. Värmde fint med eld, dans tillsammans med de bästa av de bästa. Tillbaka i tältet. "Vad hände där?". Bröd och mjukost, lite sömn.
Ligga ute hela förmiddagen i sovsäck. Äta tårta. Glömma sovsäcken ute för att upptäcka det halv fem då jag bara ville sova, dyngsur. Sov med filt.
Har aldrig sett något liknande. Som Tyrolen, så himla fint, vill bosätta mig där.
Skilla, riktigt bra.
Jojje, söt.
Walbeck, har aldrigt tyckt om honom, har försökt se honom förr för att försöka se vad Arken ser i han. Har inte gått bra. Denna gång gick det om möjligt ännu sämre. Vilket pucko.
Tin can company, dansk nycirkus jag blev mest jätte rädd, de var duktiga. Men lekte med döden lite för mycket för att jag skulle finna allt för myket njutning i det.
Kaka, mysig och förkyld. Men jag gillar.
Arken, vi hade vart hel pepp hela dagen. Ännu mera nu. Tillsammans än en gång. På g. Tårar över allt. Jag kan inte gråta, bara ett otroligt illamående, ångest, gnaget. Jag vet inte. Kramar, kärlek, vi kommer klara det här, händer i luften, calleth.
Kite, söt nicklas. Jag gillar Kite, men jag gillar inte kepsen. Så ful.
E.G.L.O, kvällens enligt mig höjdpunkt. Dansa dansa dansa, jag hatar egentligen att dansa. För första gången njöt jag av det. Nyktert också.Brevid Lasse också, sötlasse. Med ytterkläder på. Dansa, dansa, dansa tills E.G.L.O var slut. Sedan fortsätta till fötterna värker och huvudet snurrar. Jepson. HAHA. Svenne-klappen, pole dancen, Bugg med allt och alla, Friskis och svettis pass. Söt. Dance the night away.
Värma sig lite vid elden. Tillbaka till tältet vid halv fem. Mackor med mjukost. Övertrött prat med Linnea, jag pratade, hon sov. Sjukaste, knasigaste, snurrigaste, fuktigaste, lyckligaste helgen jag vart med om. Puss.

Kommentarer
Postat av: Grynet

Fint. Hela tiden när jag läste hörde jag din röst från olika scener under dagen. Ord som gurklasse, skratt från tåget om grader, dina ord när jag egentligen nästan sov, när vi bara väntade. Du är bäst Ida, utan dig hade den här helgen inte varit hälften så fin <3

2011-08-16 @ 07:57:42
URL: http://grynigt.blogg.se/

Lämna en vänlig kommentar till inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den vänliga kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0