Jag måste bara få.. göra en sak.. "I dont want the trust that can be bought, my kind of trust is a sharaerwhere"

Men jag så otroligt glad och tacksam att det var just Västervik som jag åkte alla dessa milen för att se mina hjältar, mina stjärnor stråla. Det var en sån fin koncert. Att få spendera den med mina allra bästa. Att få tälta med Linnea, kokos, peppar, släpa fötterna efter sig, barn, Hanna Hellquist men framförallt fukt. Vi behövde bara sätta upp tältet, ha det där i tio minuter så var tältet, innehållet, ja allt var fuktigt. Vad vill tält världen?
Och Elise, saknade flickan. Att få träffa henne för första gången sedan nyår. Jag var lycklig på riktigt när jag fick ha båda mina bästa vänner vid min sida för ett dygn.
Liten pluttig scen. Så liten att arkitekterna, i alla fall min och Elises och mina sol glajjor fick bo i högtalarna. Guld från Olas skor på mina fingrar. Deliver. Laurel. Sharewere. Tell me. Disease.
Fin koncert. Efteråt kaos och panik. Men fin koncert. Tacksam. Jag är tacksam, men splittrad.

Bilder, Fotografier, Minnen.


Kommentarer
Postat av: Grynet

Det var lyckligt. Jag har en anledning till varför jag gillar din blogg så mycket, du känns inte riktigt lika långt borta under de stunderna jag får läsa dina ord. Snart träffas vi igen! <3

2011-08-08 @ 05:02:39
URL: http://grynigt.blogg.se/

Lämna en vänlig kommentar till inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den vänliga kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0