Städa istället för att plugga

Idag är en sådan dag då allt känns förvirrande. Mest är det nog projektabetet, jag vet inte vad jag har gjort. Vad har jag lärt mig? Det ska jag formulera. Jag kan inte formulera mig. Min standard har sjunkit så brutalt. Jag har varit duktig, på att studera. På att koncentrera mig, formulera mig, på att. Men det har sjunkit, det har dalat ända sedan jag började gymnasiet. Jag kan inte plugga. Jag kan inte lära mig saker som jag känner är ointressanta och onödiga att kunna. Jag har ingen motivation. Blööh. Hatar känslan som jag får allt för ofta: "det spelar ju ändå ingen roll". Det spelar alltid roll, så är det.
Men jag lyssnar på morgonpasset från igår och ska städa.

Har en att säga: Meeow. ♥
Det finns en människa som förstår vad jag menar med det där. Och det är till den människan det är tillägnat, den saknade, älskade, underbara.

Kommentarer

Lämna en vänlig kommentar till inlägget här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den vänliga kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0